Award !

                      Jag har fått TVÅ Awards !!?

En av Hjördis, hennes blogg är full av gulliga bilder, och vet ni vad : Hon gillar Johnny Cash !

                              Tack snälla du !!!

Så har jag fått en av Ingrid också, hennes blogg är också full av bilder, många har hon tagit själv!

Och skulle man misslyckas med melodikrysset, så finns svaret där, hon är en melodikryss-expert !

                          JätteTack till dej med!!

 Nu är det så att jag gjorde den här utmaningen för ett par dagar sedan, så jag hänvisar till det ! (22/1)

           

Så här gör man: När man får Awarden ska man berätta sju saker om sig själv, och ge den vidare till sju andra bloggar, och länka till dom.

Sen ska man lämna ett meddelande till dessa sju, att dom fått en award!

Och länka till den man fått awarden av !

Jag skickar Awarden vidare till ALLA som har lust med en liten utmaning !!

                 Tjing Tjong KaramellStång !!!


Kommentarer
Postat av: Erica

Grattis! :)

2010-01-30 @ 13:15:03
URL: http://faithhopelove.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej vännen!



Kul du förtjänar dom verkligen!



Hela min fredag spenderades på jobbet...

även jobbat idag..Men har iaf kvällen ledig nu!

Hoppas du har det bra!



kramar

2010-01-30 @ 15:15:48
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Blondiie was here=)

Du förtjänar den definitivt!

2010-02-01 @ 20:39:14
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0