Ta´de´lugnt.....


Jaha, vänner, då är Ox-veckan igång !!!

baking supplies

Decorated Tree

cook in a messy kitchen

Var och hälsade på min lillebror och hans familj och lämnade
några julklappar ! HA,HA, dom kommer att "Garva läppen av sej"-
(Ni har väl sett tv-reklamen ?)


Brorsans pojke är så kul, han är lättlärd som få !
Och som du vet lillebror, -Svinhugg går igen, nu är det
paybacktime för allt du lärde Mina grabbar när dom var små, och du inte hade några egna.

"Jag ska lära han allt jag kan" !!

          
                           (ser ni brorsan där på grenen... ?)

                           Tjing Tjong KaramellStång !

Kommentarer
Postat av: Ellis

Payback is the shit haha :D

Lär dem nu allt som du fått pinas med! :D



Sv; svullnaden har lagt sig förutom en miniknöl som jag då antar är finnen mamma påstod, men svullnaden igår var HEEMSK!!



ps. hur går de med o posta rätt länk adress kära du? :D

2010-12-21 @ 01:39:05
URL: http://ellisu.blogg.se/
Postat av: Karina

Hörrö Nanna! Tänk även på att "brorsan" har en FRU! och du vet, dina ungar är inte för små för att lära sig nya saker heller ;)Tänk dig -Svinhugg går igen GÅNGER 1000! :D

2010-12-21 @ 16:36:23
URL: http://karinasblogg.blogg.se/
Postat av: charlotte

haha det är rätta takter det. låt de smaka sin egen mecicin. har du inhandlat några trummor eller en bas med förstärkare? eller hemska tanke att du rent av varit sp elak att du inhandlat en blockflöjt

2010-12-22 @ 00:14:54
URL: http://kloppan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0