"Tandis"

Hej hopp ! Som Ulla redan påpekat, så är jag Väldigt morgonpigg ! Hoppade upp kl 00.45, och städade hela huset...INTE!!

Men jag har liksom inte tid att sitta vid datorn på mornarna, så jag tyckte det var en bra lösning att lägga in ett God morgon innan jag gick och la´ mig !!
(Jo, jag vet att jag är lite "kärringen mot strömmen")!!

 Kl 10 på fm var jag med Jonas till tandläkaren, det gick bra. Han hade ett litet hål som dom ska laga nästa gång!

 På hemvägen var jag till på Affären och handlade lite.
 Ska "slänga ihop" en smörgåstårta, Sambon fyller år imorgon!
 Ha´en bra dag allihopa!

Tjing Tjong KaramellStång !

Kommentarer
Postat av: ansepanse

vem är vikingen - är det din man det

2009-09-14 @ 18:00:26
URL: http://kinaguld.blogg.se/
Postat av: Ingrid

gillar Jonas också att gå till tandläkaren

Min Fredrik blir nästan arg om det inte ska borras.

Han älskar sin tandläkare.

Kram Ingrid

2009-09-14 @ 21:04:38
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0