TJUGO ÅR????????????

Gick upp som vanligt 05.23 och väcte Joel, han ska med bussen till Norrköping 06.25 varje vardag till skolan.
Sen är det dags att få upp Jonas o Joakim. Jonas åker skoltaxi till Norrköping, Jocke ska med skoltaxin till
Gusum 07.15. Så mornarna här är ganska intensiva. Men idag tog Jonas ledigt på förmiddagen, vi var till
njurenheten på VIN i Norrköping för provtagning. Min äldsta son fick nämligen Livet åter den 25 november förra
året, han fick en ny njure transplanterad på Sahlgrenska sjukhuset i Göteborg.
På eftermiddagen har jag brottats med ogräs och rötter,tror jag fått lite färg på mina bleka ben!
Fast det var så varmt i dag så blev det korvsoppa och ostfrallor till middag. Nu ska jag gå och ta mej en dusch,
hinner inte i morgon, ska på ett möte med omsorgschefen på kommunen om Jonas dagliga verksamhet
efter att han slutar skolan nu i Juni .........HERRE GUD, VART TOG DOM SENASTE TJUGO ÅREN VÄGEN!??
JAG HINNER INTE MED!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Thess

haha, ja visst går åren fort och jag har inte ens egna barn men jag har en 11 år yngre bror, 2 syskonbarn på 14 och 16 år och så en massa kompisar som har barn så jag vet....suck.

Vad glad jag blev att läsa att er son fick en ny njure och med det ett friskare liv :oD Underbart!

2009-06-05 @ 18:20:40
URL: http://mistythess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0