Långe Jan.....

Oj vad fort tiden springer iväg. Muffisarna jag bakade till skolförsäljningen (20 st) blev sålda under loppet av 15 min. Dom här två veckorna som är kvar av vårterminen är det fulltecknat varenda dag. Ikväll är det Kulturkväll i Gusums skola kl 17-20. Ettorna har gjort modeller av kända byggnadsverk, jag vet redan att jag kommer att få se fyren långe Jan, det ska bli spännande.Nästa vecka är det student tider, vår 20-åring går ur skolan för gott. Efter sommarlovet börjar han jobba på ett dagcenter här i närheten. Nu ska jag finputsa veckans spel-lista. ha´de´bra!

Kommentarer
Postat av: Thess

Kul att muffisarna vart populära, du skulle uppenbarligen ha bakat fler :oP

Muffins är gott.

2009-06-05 @ 18:21:20
URL: http://mistythess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0