Pizza...mmmm!

..Jodå, läkarbesöken gick bra. Jonas läkare sa, att om en läkare som inte visste om, att Jonas är transplanterad skulle titta på provsvaren så skulle han tro att Jonas vore en helt vanlig, frisk 20-åring med båda sina njurar i behåll!
Kan det bli bättre än så?? Han tog blodtrycket, för han tyckte att nån undersökning måste han väl göra när vi åkt så långt i värmen...det var helt perfekt det med.

På hemvägen stannade vi till på "macken" i S-köping och köpte varsin korv med bröd..inte så dumt faktiskt. Vi var hemma straxt efter fem.

 Halv sex åkte vi till sjön för ett kvällsdopp, men idag badade inte jag. Jag låg och slappade lite, det var skönt det med.
Nu ska jag gå ut och vattna mina stackars blommor, det förslår nästan inte att vattna,men jag försöker att hålla dom vid liv.


När jag har vattnat ska jag åka och köpa pizza till familjen,(en gång i månaden brukar det bli), sen ska jag sjunka ner i soffan och titta på Morden i Midsomer.

Nu ser familjen på Allsång på Skansen (jag blir lika trött av Anders Lundin, som av Lotta Engberg), så nu går jag ut och vattnar......vem vet, kanske jag stöter på igelkotten ute, nu när det börjar bli lite svalare.
 Tjing Tjong Karamellstång!!

Kommentarer
Postat av: Karina

Men du, vad skönt att allt var bra :) fin bild btw.

2009-07-01 @ 01:28:44
URL: http://karinasblogg.blogg.se/
Postat av: Thess

Så skönt att allt var bra då :)

Pizza är gott när man inte unnar sig det så ofta.

Synd om växterna...men va ska man göra liksom, det är bara försöka så gott man kan.



"Affe" är en förkortning av Afghanistan :)

Kram

2009-07-01 @ 11:34:04
URL: http://mistythess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0