Klantskallar!

I går var en skön dag. Vi kastade loss från Sandvikeberget. När vi var jämsides med "Limpan" kom Affe på att han glömt snuset i bilen, så det var bara att vända och hämta det.(Vad gör man inte för husfridens skull?)Ungarna parkerade i fören, kan någon gissa vilken film dom spelade upp för oss?


...iväg igen. Denna gång glömde vi inget. Vi gick in bakom Ormön och gjorde fast vid ett berg.Joel och Hanna badade, men Max kom inte i helt o hållet. (Hanna o Max är två av storebrorsans barn.)

Joel tog till-och-med en liten simtur.(Vikingablod?)




Jag badade också, fast inte så mycket...


Vi var tillbaka vid bryggan vid halv sex,när vi packat ur och stuvat  in i bilarna, skulle jag rulla en giftpinne och suga i mej innan vi drog till mormor för att äta middag. Jag röker aldrig i bilen så jag ställde "rullburken" på bakluckan sålänge.........
..så hoppade vi in och åkte till Teglis.
 När man ska ut på Grytsvägen måste man korsa den mitt i värsta kurvan, så när det var "klart" drog jag järnet" över...det gjorde min burk också. Ingen tobak, inga hylsor..men rullapparaten höll som tur var.
Är det inte det ena, så är det det andra, sa kärringen när hon fick näsblod!!
Idag åker vi till Fåfallasjön, där finns lite skugga för Jonas och förhoppningsvis är det lite varmare i vattnet. Tjing Tjong Karamellstång!


Kommentarer
Postat av: Karina svarar =)

Ja du, du är rolig Nannish :)Hoppas ni har det bra. Kramis

2009-06-28 @ 12:18:41
URL: http://karinasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0