Dammråttor??

Det "värsta med detta underbara  väder är att det gror igen inomhus, så idag får jag väl ägna lite tid till plock o tvätt o städning. Det är märkligt, att fast jag kör minst en tvättmaskin om dagen, så är tvättkorgen ändå alltid full...visst är det konstigt?
19.30- Det blev en fantastisk dag igen, det är bara att be de högre makterna att det håller i sig, så kanske man kan bada i havet snart. Jag ringde till sonen som är hos en kompis i Näs, nu i kväll, dom hade badat i yxningen, och påstod att det var +120 c!!
 Han har inte hört av sig sen han åkte i torsdags, och nu kunde jag inte hålla mej längre. Jag vill gärna ha´koll på läget, men måste väl släppa lite på tyglarna, han fyller ju 18 i augusti (HJÄLP)!!!
Nu ska jag kolla lite på tv:n Sen får jag väl gå ut och vattna lite . Det är det värsta med blomsterprakten...allt vattenbärande!
Tjing Tjong Karamellstång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0