"Flytetyget"..

16.05....Vilket väder, det är nästan för bra för att vara sant.
Igår kom Joel äntligen hem. Grannbarnen är här och leker (kollar på när Joel spelar x-box) med Joakim. 
På fm bakade Jonas och jag exprimentkaka. Den här gången blev det tigersocker-kaka...vi smälte choklad ihop med kokosfett...hälde det överst i formen och rörde till det lite...den blev faktiskt ätbar.
Kära lilla Lillebror..ska det vara så svårt att erkänna att du är ganska impad av att en dinosarie som jag, klarar av detta!!
Fast du är kanske som jag: Antingen har du rätt, eller också har du rätt.....Har jag rätt??

Nu börjar det bli hög tid att börja fundera ut vad vi ska äta idag,  tror det blir grillat av något slag...marinerad dinosarie, kanske...
.....Nej, det blir grillad kyckling o potatissallad istället. Imorgon bär det iväg ut på det stora världshavet "Valdemarsviken", det kommer att bli kanonfint. Affe, jag Joel, Jonas och storebrorsans barn Hanna o Max.

Jocke vägrar fortfarande att sätta sin fot på "flytetyget". Han ska vara hos mormor o morfar. Nu ska jag göra kycklingsallad till i morgon! Ha´det så skönt i solen, alla glada människor...och alla ni andra också!!
            
Man kan ha ganska kul med köpebröd också!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Lillebror

dinosariu?? Vad är en dinosariu hahahahahHAHAHA....var det dom som dog när metiUren kom HAHAHHAHAHHAHAHA....

2009-06-26 @ 21:34:19
Postat av: Anonym

Vad är det meddig lillebror, kan du varken läsa eller stava! Har du luktat på glöggen, pöjk!??

2009-06-26 @ 22:35:12
URL: http://honkytonkangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0