"Kölsvinet"????!

Nu är snart livet som det ska vara, Joakim kom hem i kväll, Jonas har ju varit hemma hela helgen så nu är det bara Joel som fattas. Man skulle kunna tro att Joel är strandsatt på en öde ö, för han har inte hört av sig sen i torsdags fm,(men orka!!!).
Jocke sover nu, Jonas sitter i köket o pusslar. Får se vad morgondagen har i sitt sköte. Kanske vi kollar om "kölsvinet " har överlevt midsommaren. Sambon frågade Jocke om han visste vad kölsvinet är ? Svaret lät inte vänta på sig,
 :- Men, det är ju Du pappa!!
Tänk vad dom vet mycket, mina barn.....

Kommentarer
Postat av: spider

sv. fanx för din comment =) Jag vill gärna tro att jag inte smutsar ner här hemma, fast det gör jag, är nog värre än min kille =)

2009-06-21 @ 14:22:41
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Thess

svar: hehe, nää, jag såg faktiskt inte en enda fågelplutt, men jag letade inte så mycket heller :oP

Hoppas ni har det bra. Kram

2009-06-22 @ 22:18:00
URL: http://mistythess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0