8 liter "Kantisar" !!

Hej Hopp! Nu har jag kapat karinas dator. Vad har jag pyslat med? I lördags var jag till skogen och plockade 8 liter kantareller. Shit så varmt och tungt det blev, men det var jätteskoj.

 Senare på kvällen var Alfons på svampjakt med barnen medan jag "rev ihop" ett par liter blåbär.Våra barn tycker bäst om att gå med sin far för han går inte så långt, eller fort längre ,han har ju bara ett ben numera...men skam den som ger sig, eller hur!!

Annars har det inte hänt så mycket., det rullar på. Väntar ännu på att datorn ska bli lagad, det är väl bara att bita ihop och se glad ut!!

Joel (17-åringen) har börjat sommar skola idag, han ska läsa upp betygen i två veckor. Jag återkommer om några dagar, man ska inte "slita ner tröskeln" hos dom man tycker om!!!Ha det bra !
Tjing tjong KaramellStång!!

Kommentarer
Postat av: Marina

Avundsjuk!! Bland det mest njutbara man kan äta är smörstekta kantareller på en smörgås.Mums.... :)

2009-07-27 @ 15:23:04
URL: http://gallerigavelin.blogg.se/
Postat av: K a r i n a

HAA var så lite så =) och du va ju så snäll som köpte nagelacksbortagning till mig jö TAACK darling

2009-07-28 @ 03:30:31
URL: http://karinasblogg.blogg.se/
Postat av: Thess

haha, ja det får du göra, ang om det sistanämnda alltså :P



Gud va svamp! Skoj, o blåbär, mums. Jag köpte blåbär för 20 kr nere på stan där de står i ett stånd om dagarna men de va mögliga :/

Har inte tagit mig i kragen och gett mig ut o plockat några själv, man kanske skulle göra det innan de försvinner.

Kram

2009-07-28 @ 16:04:00
URL: http://mistythess.blogg.se/
Postat av: fjortisensmorsa

Hej!Jag brukar fuska och klicka på kommentarerna så jag tar genvägen in till bloggaren, men när jag klickar på ditt namn så kommer jag inte in i din blogg? datorn talar om att det inte finns någon sådan blogg, konstigt! Nu hittade jag dig via goooogel :-) Hoppas att du har det bra!

2009-07-29 @ 09:02:43
URL: http://fjortisenochmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0