Änglar...finns dom??

8.40....Upp ur sängen som vanligt halv nio (näääässtan), Jonas måste ha sin medicin mellan halv 9 och 9,varje morgon och varje kväll. Ju mer punktlig man är, dessto (stavas det så??) mindre påfrestning för nya njuren.

Jag tror jag har en liten skyddsängel på ena axeln,för det händer ibland på kvällarna att jag "missar att kl är halv 9. Då knackar ängeln mej på axeln och viskar i mitt öra...plötsligt har jag bara en tanke i huvudet.......JÄVLAR ..JONAS MEDICIN!!!!

Tror Ni att man har "nån" osynlig beskyddare med sig??

Alfons hade redan åkt när jag ramlade ner för trappan i morse, hörde inte ens när han startade bilen. Joakim har redan börjat planera dagen, vad han ska köpa..och inte köpa, på "marknaden"! 

Nej, nu ska jag försöka fixa till mej, göra det bästa av det jag har!?
 Ha´en skön solig dag!

22.45....GUUUD, vilken varm dag det blev, trodde jag skulle smälta bort, bland alla knallar. Ni förstår, vår yngsta son har väldigt  svårt att bestämma sig,han ändrar sig hela tiden, man får springa fram-och-tillbaka "som en tokig"!!


Det kom några ordentliga regnskurar mitt på da´n, så nu har mina blommor fått en chans!
Det är ju KarneBåtFestival i Viken i dag och i morgon, och medan Ni sitter i ett fuktigt öl-tält och fryser, så sitter vi hemma i stugvärmen och myser med.................



Och till det, sprillans färska..........


Jag vet att det är lite tjuvstart. Ha´det bra "och krama varann´i trafiken"!
Tjing Tjong Karamellstång!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0