Gääässsp...

9.30.....vaknade halv sex i morse av ett diskret pipande.....det var Jocke som lånat min väckarklocka och lagt den under sin kudde,Gud,innan jag kom på det var!

Så hann jag bara lägga mej igen, så bankade det på dörren. Det var Joel som kom hem. Vet inte var han varit i natt, han får sova ett tag, så ska jag försöka få ur honom något mer än bara "grymt, suck o bläng".

Det var inga problem för Ida att sova över, dom höll hov till halv ett, sen blev det knäpptyst (Ida är min tvillingbrorsas flicka). Det var första gången hon sov över...Kul!!

Nu är det dags att starta diskmaskinen (dvs Jag).


11.35....Nu ska vi åka och våldgästa Leffa o Karina,bara ramla in och ta det som det är...Hi Hi..

16.50....Tack Karina det var en trevlig eftermiddag....Leffa tapetserade, samtidigt som han underhöll 5 ungar(Kotten, Ida, Jocke Kajsa, Hanna och Jonas)....Karina och jag satt på verandan och "pratade skit".

18.45...Nu ska Jonas och jag åka till Teglis och hämta hem Joakim, innan mormor och morfar får nervsammanbrott!!
Nu är klockan snart åtta,så nu ska jag ta plats i fotöljen och se på tv:n 
Hoppas allas måndag startar mjukt och smidigt!!!!!

Kommentarer
Postat av: Thess

hehe, va irriterande. Innan man kommer på va det är också som sagt :P



Kul o våldgästa folk ibland :P



Kram

2009-07-05 @ 23:25:40
URL: http://mistythess.blogg.se/
Postat av: dIAMANT!

Fin blogg =)

2009-07-06 @ 11:59:57
URL: http://diamantmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0