Va !!???

I somras grät  Lillplutten dom största krokodiltårar som världen hittills skådat, för att få ta hand om Cockie.

Det tar en ca 50 m att gå, så är man ute i urskogen.....


-Nu Måste du gå ut med Din hund !!
-Måste jag...jagoooorkaaar inte...

30 sekunder senare..
-Mamma kan inte jag få ett löpband, då kan Cockie och jag gå på det !!


???????????????????????????????????????????????????????????

Där står jag som ett fån och fattar Ingenting....han orkar inte gå ut, men skulle orka att gå på ett rullband inomhus

Finns det nån som kan förklara detta för mej......

Tjing Tjong KaramellStång !

Kommentarer
Postat av: Gun

Hahaha, men då slipper man klä på sig ytterkläder ju förstår du väl! ;D

2012-01-14 @ 19:14:22
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: fia

hahha ja den va bra . önskar dig en trevlig vecka med .

2012-01-15 @ 20:27:16
URL: http://fiasdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0