Ica-mannen..


Det gick kanon bra idag också?! Medan jag körde mitt program,så pysslade Markus(min assistent och nödhjälp), med att försöka få igång webbradion!

 Nu ska jag ta ett dopp....i dikhon, för det hann jag inte i morse!
 Var och handlade på hemvägen....Tjejer,åk och handla, ica-mannen har rakat av sig skägget!

 Han blev så fin,ser ut som 17 år igen! Fast själv sa han att han känner sig som en kinesisk nakenhund...

Ha en bra eftermiddag Allihopa! 
                                      59.jpg
Tjing tjong KaramellStång !

Kommentarer
Postat av: kadri

Sv. Nej, ar tror jag har tappat den över huvud taget. Eller då har det kuggat över totalt

2009-09-10 @ 14:23:37
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/
Postat av: Marina

Alla hästar går att rida in och alla cowboys går att kasta av. Ha en bra dag. :D

2009-09-10 @ 15:05:37
URL: http://gallerigavelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0