Syskonbarnen...

Dagen har varit ganska fullspäckad idag! Först sov jag till kl 10 (uppe 1/2 9 och gav Jonas hans medicin),så krysset gick inget vidare idag.

När jag äntligen vaknat till ordentligt, var det slut. Lyckades väl med hälften ungefär!! Sen kom mamma, med tvillingbrorsans barn i släptåg..
  

När dom åkt tog J och jag igen oss en timme! Jocke tog chansen att följa med  sin mormor hem..och det fick han ! 

När vi vaknade var maten nästan färdig..och Svågern dök upp, vi käkade och fikade.

Vid halv sju åkte Svågern hem. Jonas och jag tog en sväng till Lillebror, medan Mannen vilade sig en stund!
Hos lillebror var det lugnt, Karina mötte vi i dörren, hon skulle ut och svira med kompisarna. 
                                                      
Nu är vi hemma och tv:n är inställd på dansbandskampen.
Hoppas att Ni alla har en bra kväll! Funderar för fullt på en ny nöt..tror jag har en på gång!!

                      Tjing Tjong KaramellStång !


Kommentarer
Postat av: Gun

Låter som en perfekt Lördag. Ha en bra kväll också:)

2009-11-07 @ 21:20:58
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

Ha en mysig kväll! Ser (antagligen) fram mot nöten! :D

Sv: Jo, ja.., jag kan nog sätta min elaka sida till i verkligheten också. ;D

2009-11-07 @ 21:24:15
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0