Smartskalle !!

                  Jag har fått en (snillerik) ideé !!!

Jag ska försöka ta reda på hur många olika versioner det finns av Johnny Cash´s I walk the line !!!

                             

Men det får bli lite längre fram, just nu ska jag kolla att jag har alla mina låtar med på Grejen, för i morgon är det RadioTorsdag !!   

(Om någon undrar vad Grejen är, så är det namnet på mitt USB.)

                     Hoppas ni alla får en bra torsdag !

                       alt

                        Tjing Tjong MikrofonStång !!


Kommentarer
Postat av: Veiken

Då har du lite att göra - dom är rätt många! ;)

2010-09-30 @ 18:33:39
URL: http://veiken.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0