SKÄRPNING !!!

         Nån mer som håller med ?..........Svar undanbedes !!

                            cupid
   ..nu sitter du åter på din trapp o solar benen du inläggsfria människa :)
    hälsningar charlotte ferlin

         white floral bar


Jag skrattade när jag läste den kommentaren..den är så..Poetisk...och jag tycker mycket om just Ferlin..Nils, alltså! (dej också, bloggsyster, enl. Ellis släktträd)!


           Vad säger ni om "Svenska ordspråk"

                         
                                     +
                         

                                     +
                         

                                    +
                         


free animated dividers

Nu har ni nåt att fundera på nån minut imorgon, medan jag är med Ur-Modern till stora staden...det är hennes tur att bli "tillp(l)attad.....men innan det, lite shopping ! Ha en bra onsdag allihopa !

                Tjing Tjong KaramellStång !

Kommentarer
Postat av: ansepanse

gammal kärlek rostar aldrig

2010-05-26 @ 12:37:03
URL: http://kinaguld.blogg.se/
Postat av: charlotte

haha det var många inlägg du gjort.. kände inte igen rosannes man (redan glömt vad han hette)



gammal kärlekj rostar aldrig. tog bara några sekunder

kram

2010-05-27 @ 20:44:47
URL: http://kloppan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0