TÄVLING

                            glamour eyes
                 Glitterögon har en tävling i sin blogg !!!

(kopierat från Glitterögons blogg)

Dags för tävling för första gången här på Glitterögon.

För att vara med i utlottningen med en lott behöver du lämna en kommentar på min blogg om att du är med och tävlar. För två lotter - tipsa också om tävlingen på din blogg och länka hit.

• 1.a-pris: två flaskor á 55ml

• 2.a-pris: en flaska á 55ml

Själv har jag fått chansen att prova på Dove Visible Care i sju dagar och jag måste säga att produkten är underbar. Dels doftar den gott, dels ger den min vintertrötta och torra hud en ny lyster, elastisitet och fräschhet.

Formulan är väldigt dryg och krämig - och just krämigheten som visserligen är ett starkt plus, är också lite negativt eftersom jag gillar när det löddrar i duschen. Dove löddrar inte!
Å andra sidan är den dryg och det skattar jag högre än lödder.

                              LYCKA TILL

Kommentarer
Postat av: Jess

Tävling är ju alltid trevligt!

sv: Vi åker den 16 mars!

2010-03-03 @ 22:34:53
URL: http://maisongrey.blogspot.com
Postat av: ansepanse

jag har också varit inne hos henne

SV: jo, soppan var jättegod :)

kramar

2010-03-04 @ 11:18:49
URL: http://kinaguld.blogg.se/
Postat av: Ingrid ♥

Den har jag redan och jag håller med om att den är ljuvlig. Hoppas att du vinner

Kram Ingrid

2010-03-04 @ 19:51:26
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0