Gun ÄR snabb....

                   Finns det nåt som Ni inte kan ???     
  
               Tie a yellow ribbon round the old oak tree.  
            (ha,ha det är Karinas låt..hon hat-älskar den )

               

I morse kl 7. drog jag och Storplutten till lassarettet i Stora staden för en ny provtagning !

På hemvägen stannade vi till i Lilla staden och väckte svägerskan. Där fick vi kladdkaka och glass.

Sen vidare till Storpluttens dagl verksamhet, lagom till lunchen.

Efter det var jag till på radion och gratulerade min kollega, han fyller 35 i morgon, så han bjöd på fika i dag !

                    Hoppas ni alla har en bra fredagskväll ! 

                            Tjing Tjong KaramellStång !!


Kommentarer
Postat av: Naturflickan

Jag har inte hunnit in hit på ett tag nu men...har det hänt något allvarligt i och med sjukhusbesöket?

2010-03-12 @ 20:45:48
URL: http://naturflickans.blogg.se/
Postat av: Amanda

Oh vad sugen jag blev på kladdkaka nu...

2010-03-13 @ 11:16:47
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0