Vaken....

16.20...Kom precis hem från affären! I det här huset tar Allting slut precis Samtidigt !
Muffinsarna blev ganska okey!


Så blev dom, men dom måste ju "fniskas till" lite också..


..med coklad, smält ihop med lite cocosfett,(det stelnar snabbare då!).
Och så pricken över i...


..lite strössel !
Håller på med maten, fick just på "pluggen" på spiseln. Det blir skinkstek till.

HÖRNI, idag har jag varit uppe på benen hela dan´, tror ni jag blir grinig till kvällen?

Hoppas ni alla har det bra!

Tjing Tjong KaramellStång !


Kommentarer
Postat av: Ulla

Åh, jag som precis har bestämt mig för att tänka på vikten och så visar du sådana här små godingar. Jag bara undrar...är det snällt?! skrattar

2009-10-04 @ 16:41:30
URL: http://ulla67.blogg.se/
Postat av: Amanda

Oh, gud vad du frestar mig nu. GIVE ME MUFFINS!



SV: Jodå, hemlighet var det. :P

2009-10-04 @ 19:37:44
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0