Maraton och buffalo Bill

I onsdags kväll sprang min 8-åring NT-knatet, och fick medalj, dom sprang 1 km. Igår på förmiddagen var jag på radio Wix 97,9,och körde mitt program. Det gick ganska bra, tungan snubblade bara två gånger. Den här gången pratade jag om Buffalo Bill, Billy the Kid och Boot Hill. Nästa gång blir det om Jimmie Rodgers, June Carter Cash, Hawkshaw Hawkins och Marty Robbins. Idag ska jag baka muffins för 8-åringens klass ska ha försäljning av konvaljer och hem-
bakat i morgon, så dom får in lite CASH till sin klasskassa.

Kommentarer
Postat av: Karina

Nu du! Nu har jag hittat hit =) Du är ju kanonduktig!! Kram/Karina

2009-05-30 @ 23:09:18
URL: http://karinasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0