Skit samma....



Tårtan var faktiskt en liten besvikelse. Lite haffsig, eller hur! dessutom beställde jag jordgubb.. men fick hallon.
Jag hade gjort det bättre själv! Jag ska se om jag kan hitta lite av mina egentillverkade tårtor, så får ni se att vem som helst hade gjort det bättre och snyggare. Men skit samma, Jonas är glad som en lärka iallafall




Nu när jag ändå har farten uppe, så "slänger jag med en bild på nya pärlan också.



Kolla här, så ser ni att hemmagjort är minst lika bra som köpt....KÖPT ÄR
ÖVERREKLAMERAT.....
jag ska ALDRIG mer köpa en tårta. Jag ska fortsätt-
ningsvis göra dom SJÄLV!!!!!!



Det här är Jonas 20-års tårta.


Jockes 8-års tårta.




Jockes 7-år tårta



    Affes "tårta", den är årslös!

Kommentarer
Postat av: Thess

Ja tårtan var ju ingen höjdare du. Du skulle egentligen gå o klaga men det gör man ju inte. Jag bakar alltid själv, tycker är så roligt o garnera och styra och göra fint. Finns nog en del bilder på bloggen där du kan se lite kladdkakor o annat jag gjort. Tycker sånt är skoj som sagt och det tycker min karl också så vi hjälps åt ibland.

Du är också duktig!

Jo tack, jag är livrädd att en av de där stora ska komma in nån kväll, inga trevliga alls, men så länge de sitter på utsidan o hålls där så är det väl lite ok :oP

Kram

2009-06-12 @ 14:48:27
URL: http://mistythess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0