"Min Karl"...En på miljonen!!

Måmdag
16.15.....
Kan ni tänka er...jag slapp ifrån matlagningen i dag också!!!!! Vilken karl jag har..EN på miljonen! På förmiddagen hade han ett litet jobb ute i Brevik, så vi slängde oss med och fick oss både sol, värme och havsluft.


16.50...Mums..vi fick pannbiff, potatis o sås.Han har gjort pannbiffarna från skratch, visst är han duktig! Jag tror vi får ta och vila middag nu....zzZZZZzzz...

22.30....Inte gjort nåt speciellt ikväll, bara det vanliga plocket. Disk t ex....när jag lagar mat så får jag duka, plocka av bordet och diska. När jag slipper laga mat så får jag också duka, plocka av bordet och diska? Men jag vet att man inte kan få allt!! 
Jag har gjort två blåbärs kakor, dom blev riktigt bra, om jag får säga det själv....Och det får jag ju!!

Ha det bra allihopa. Tjing Tjong KaramellStång!


Kommentarer
Postat av: Anneli

Åh blåbärskaka, va gott. Vi kanske skulle slå oss ihop o starta ett fik nångång så vi får glänsa med våra bakverk. ;-)

2009-07-13 @ 23:56:03
URL: http://heartofanneli.blogg.se/
Postat av: Thess

Mm, det såg smarrigt ut :)

Vilken karl du har ;) Men visst är det märkligt det där att disken står kvar både innan och efter de vart i köket...konstigt, det gör det inte när jag lagar mat :P Män..... men man får väl va glad för det lilla ;)



Svar: man tackar, lyckas nog med de flesta fotona utomhus faktiskt, finns mycket fint o titta på också :)

Ehh, jo visst, jag skulle behöva cykla en dag för kunna äta en bulle liksom. Försöker gå ner lite i vikt, sådär ca 5 kg (eftersom jag inte trivs själv med min kropp så bra just nu) men jag är så jäkla dålig på det där med att hålla mg från att äta och stoppa i mig mindre kalorier än vad jag förbrukar. Blir så jäkla grymt grymt hungrig om jag försöker. Kan vakna som nu imorse kl 04 o vara sååååå hungrig. Suck,...... men det är väl bara o hålla i.



Kram

2009-07-14 @ 06:28:02
URL: http://mistythess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0