Var är MIN tårta???

I dag blev det en lång-sovar-dag. Gick upp halv nio och gav Jonas hans medicin, sen gick vi upp och lade oss och sov ända till klockan tolv!


19.50...Inte gjort nåt speciellt. Var hemma hos Kotten och hans familj och hälsade på en stund nu ikväll.
Egentligen så hade jag en bak-tanke med besöket,...Tårta, men det fanns ingen kvar åt mig..snyft.

Innan vi åkte hem var jag med Leffling till affären. Han var så godis-sugen. Nu ska jag kolla lite på tv:n. Sen ska jag plocka fram musik till nästa veckas radioprogram.
 Den här gången ska jag avhandla Chet Atkins.

 Tjing Tjong KaramellStång!

Kommentarer
Postat av: Thess

Åh va trist, ingen tårta :/ Tycker lite synd om dig faktiskt, tårta= gott :P



Jo det gick bättre idag o sova iaf men överlag de här 3 nätterna/dagarna som vart har jag sovit uruselt, brukar sova jättebra annars så jag vet inte riktigt va det beror på men men, nu är det sista natten iaf för den här v. :)



Kram

2009-07-19 @ 23:48:15
URL: http://mistythess.blogg.se/
Postat av: Anneli

Det fanns faktiskt tårta kvar men Karina sket i att ta med den hem- så skyll på henne. :-D

2009-07-19 @ 23:50:48
URL: http://heartofanneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0