Gammaldans!!

Hej Hopp!  Nu sitter jag hos Leif och Karina och lånar deras dator !  Det kommer tydligen att ta upp emot en månad att få den lagad, Suck!!  Den här gången blev "låna-dator-mutan" ett paket kaffe. 
Inte gjort så mycket, ...fast man hinner mycket när man inte har tillgång till "nätet". ....OM MAN VILL!!?

Hört i baksätet på min bil:
Joakim : Jonas, vet du hur man dansar?
Jonas : Mmmmm
Joakim : Men vet du hur man  dansar "gammalt"?
Jonas : HMM
Joakim : Man vickar på fingret!! (tänk er Alice Babs "Swing it magistern).

Nu ska Karina få bjuda mej, på sitt kaffe som jag har köpt till henne ,för att hon ska va på gott humör, då kanske jag får låna "maskinen" igen!!!
Tjing Tjong Karamellstång!!


Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

En månad? Och ingen låne-dator som man kan ha?

Oj!!

2009-07-23 @ 19:17:07
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0