Min stövel!

Var med Joel till fotografen för att ta kort till det ID-kort han behöver. Han ska gå sommarskola ett par veckor i aug, och försöka förbättra sina resultat. För att få göra proven så måste eleverna kunna legitimera sig, (så dom inte ber klassens ljushuvud att göra provet åt sig).

Var också inne på Freda´en sväng, hittade såna små tändere, dom passar perfekt i "min stövel".....visst är den fräään!!?

Jag ÄLSKAR den här tändaren, köper minst tre mini-tändare, när jag hittar några!!!



Jag tycker det är SÅ kul när ni som är inne o kollar på min blogg lämnar en kommentar, då kan ju jag hitta era roliga, allvarliga,tänkvärda bloggar!

Nu på fm ska jag finputsa spellistan till på torsdag (när 17-åringen vaknat är det nära på omöjligt att komma åt datorn, fast den faktiskt är min!!)

Den här torsdagen ska jag inte ta med nån låt till Karina, hon har inget emot att lyssna på min röst (påstår hon?), men när jag spelar mina låtar så håller hon på att DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!

Den här torsdagen blir det lite Carl Smith, Patty Page....Och Johnny Cash NATURLIGTVIS!!
Nu är det dags att fylla på i skafferiet och kylskåpet ........imorse satt det en råtta därinne och grät!!..stackarn.

Återkommer senare ikväll, Tjing Tjong KaramellStång!

Kommentarer
Postat av: Linda - det handlar om helheten!

godmorgon sötis! tack för din bättrings hälsning igår! efter vila o medicin så är det något bättre nu. ler.



aaa den där stöveln var bra cool tycker jag! =D

2009-07-07 @ 10:47:19
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: åt tack så mkt! =) ha en bra dag

2009-07-07 @ 11:17:49
URL: http://lovisanordlund.blogg.se/
Postat av: K a r i n a

Haha, ja nästan att jag dööör när ja hör på sån musik, fast Cash är nog undantaget ;)

2009-07-07 @ 17:59:01
URL: http://karinasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0