Alla vinner Äran !!


   Deer in the Box   Deer in the Box   Deer in the Box   Deer in the Box   Deer in the Box
Nu har Ni gjort det svårt för mig...fjortisensmorsa var först med att gissa på Tänd ett ljus...och då hade jag glömt skriva tänk på engelska !

Så alla som gissat lika är ju vinnare, iochmed att bilden föreställer ett ljus, det kan ju inte misstolkas !!!

               

Men vad Jag hade tänkt mig var Blue Christmas..och det var Pjoltas snabbast med att gissa !
Men nej, inte Elvis-versionen....


               

Jag ska försöka att tänka i lite tydligare bilder..(hur nu det ska gå till????)
                    Hoppas ni alla har en angenäm afton ! 

           
        
                            Tjing Tjong KaramellStång !

Kommentarer
Postat av: Gun

Sov gott Nanna! Kul att du kör dina nötter:)

2009-12-06 @ 22:35:13
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: ansepanse

Bra, då hade jag ju också rätt och det blå ljuset var SÅ vackert

2009-12-07 @ 11:10:14
URL: http://kinaguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0