Hederstitel !

20.45...Fick en hederstitel nu ikväll ! Ni som har ungar vet hur svårt det är att få raringarna i säng efter ett långt sommarlov..lika svårt är det att få upp dom på mornarna (iallafall mina).

 Men jag kan, resten av kvällen titulera mig som: Jävla,förbannade skit-mamma!! Det Ni, inte alla mammor har en egen titel!
 Vi får se vad jag får för hedersomnämnande i morgon, då är det en ny dag, så då börjar vi om på ny kula.

Nu känner jag för att spela en låt för Annaconda. Om jag visste hur man länkar så skulle jag göra det (-Vad gör du imorgon fm Karina?). Ha en bra dag i morgon allihopa!



Tjing Tjong KaramellStång !




Kommentarer
Postat av: Jonny

Ja det är ju fint med titlar.

Och så var det IP adressen,jag tror att jag har

hittat den själv vi får se.

2009-08-18 @ 23:51:59
Postat av: maria

tack detsamma :)

allt bra med dig ?

2009-08-19 @ 09:53:23
URL: http://s0ckerbit3n.blogg.se/
Postat av: ansepanse

jo, det finns en tendens att man kan få fina hederstitlar när det inte riktigt passar vad man säger

2009-08-19 @ 19:52:11
URL: http://kinaguld.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaa du, man kan ju inte va en ängel jämt :P



Kramen

2009-08-19 @ 22:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0